Republic of Polish CollectorsRepublic of Polish Collectors✽ Dla wszystkich kolekcjonerów figurek z Polski! ✽

termin zlotu:

  • 66.67%
    11-13 sierpnia
  • 16.67%
    18-20 sierpnia
  • 16.67%
    25-27 sierpnia

6票 - 公開投票

hipozaurus
is trying her best!
Very Important Boarder

hipozaurus

オンライン いいえ
レベル 26
登録日 6年前
レス数 1437
居住地 Warsaw, P...

4ヶ月前
Taka cisza, że nie wiem czy nadal są jacyś zainteresowani czy już wszyscy mają dosyć siebie nawzajem (mnie może mieć parę osób dosyć, ale to +/- uzasadnione, haha) :p

Serdecznie proszę się zgłaszać, kto chce i może przybyć, wszyscy mile widziani ofc! (jak zwykle przenocuję część stałej ekipy :)

Termin: jak zwykle weekend w środku-końcu sierpnia? na górze zarzucę głosowanie~
http://i1164.photobucket.com/albums/q564/hipozaurus/MFC%20images/4314d5d7-dc41-4070-9f8c-b3814bc5924b_zps0b87bbe2.jpg
  #22358963

Yavimaya
(눈_눈)
Regular Boarder

Yavimaya

オンライン いいえ
レベル 24
登録日 7年前
レス数 2239
居住地 Łódź, Pol...

4ヶ月前
o z kuro ostatnio o tym gadalysmy ze cicho lel na razie wstrzymam sie z glosowaniem bo nie wiem jeszcze jaka data bedzie mi odpowiadac ale wstepnie daje znac, ze chetnie przyjade jak co roku :p
  #22358974

frickenchicken
Regular Boarder

frickenchicken

オンライン いいえ
レベル 24
登録日 6年前
レス数 218

4ヶ月前
Rezerwuję miejsce na materacu na podłodze. huehue
更新 4ヶ月前 #22359036

hipozaurus
is trying her best!
Very Important Boarder

hipozaurus

オンライン いいえ
レベル 26
登録日 6年前
レス数 1437
居住地 Warsaw, P...

4ヶ月前
Yavimaya (4ヶ月前) #22358974o z kuro ostatnio o tym gadalysmy ze cicho lel na razie wstrzymam sie z glosowaniem bo nie wiem jeszcze jaka data bedzie mi odpowiadac ale wstepnie daje znac, ze chetnie przyjade jak co roku :p woohoo! good, mam nadzieję że reszta ekipy też się zgłosi, będzie ciekawie (będziemy hejtować jak zwykle pewnie, lel).
mi pasuje najbardziej ostatni weekend, bo już się urlopy pokończą i będzie względny spokój xd

frickenchicken (4ヶ月前)Rezerwuję miejsce na materacu na podłodze. huehue haha, ktoś tu się wycwanił :p jak coś, to masz zapewnione~
http://i1164.photobucket.com/albums/q564/hipozaurus/MFC%20images/4314d5d7-dc41-4070-9f8c-b3814bc5924b_zps0b87bbe2.jpg
  #22359046

Goge
Regular Boarder

Goge

オンライン いいえ
レベル 18
登録日 4年前
レス数 169
居住地 Poznań, P...

4ヶ月前
Się właśnie martwiłem strasznie, że tak długo nikt nic nie pisał.

Tradycyjnie mniejszość facetowską będę z miłą chęcią reprezentował.
  #22359221

Agon
Deep in Abyss
Moderator

Agon

オンライン いいえ
レベル 47
登録日 6年前
レス数 291
居住地 Poland

4ヶ月前
A będzie cosplay od ska-cze? ww

Mam dużo urlopu, więc mogę przyjechać whenever.
  #22394687

hipozaurus
is trying her best!
Very Important Boarder

hipozaurus

オンライン いいえ
レベル 26
登録日 6年前
レス数 1437
居住地 Warsaw, P...

4ヶ月前
Agon (4ヶ月前) #22394687A będzie cosplay od ska-cze? ww

Mam dużo urlopu, więc mogę przyjechać whenever.
mysle, ze da sie zalatwic ;p
http://i1164.photobucket.com/albums/q564/hipozaurus/MFC%20images/4314d5d7-dc41-4070-9f8c-b3814bc5924b_zps0b87bbe2.jpg
  #22397669

Panda_Chan
Impey's Princess
Regular Boarder

Panda_Chan

オンライン いいえ
レベル 11
登録日 7ヶ月前
レス数 31
居住地 Poland

4ヶ月前
Ja jestem chętna, co prawda nie jestem ze wszystkimi zaznajomiona, ale chętnie poznam! :p
https://jpeghost.net/x-gAcaaa.jpg
  #22423954

ska-cze
Regular Boarder

ska-cze

オンライン いいえ
レベル 12
登録日 5年前
レス数 55
居住地 Warsaw, P...

3ヶ月前
Jeszcze nie wiem czy będe w pl w sierpniu, więc wstrzymuje się od głosowanka - ale i tak Wyrażam Chęć. :>

Agon: No pewnie. :> Nawet jeśli sam nie będe mógł być na miejscu, przygotuje coś dla was (jest kilka nowych setów, fufu~n >w<)
  #22654500

Goge
Regular Boarder

Goge

オンライン いいえ
レベル 18
登録日 4年前
レス数 169
居住地 Poznań, P...

3ヶ月前
Bump, bo lipiec sie kuńczy i musiałbym powolutku myśleć o zamawianiu sobie hostelu, a tu dalej cisza. Według głosowania termin przypadałby na ostatni weekend sierpnia. Confirmed, czy jednak kiedy indziej zrobić planujemy?

I co w tym roku planujemy robić? Tradycyjny wypad do Uki uki + grill jak ostatnio?
  #23887454

Yavimaya
(눈_눈)
Regular Boarder

Yavimaya

オンライン いいえ
レベル 24
登録日 7年前
レス数 2239
居住地 Łódź, Pol...

3ヶ月前
mnie koniec sierpnia chyba nie pasuje ale nie jestem pewna na 100%;;
  #23888370

hipozaurus
is trying her best!
Very Important Boarder

hipozaurus

オンライン いいえ
レベル 26
登録日 6年前
レス数 1437
居住地 Warsaw, P...

3ヶ月前
To może zróbmy 11-13/08 jeśli części nie pasuje ostatni weekend? bo ja w przedostatni na bank nie mogę, bo nie mam się jak zamienić w pracy(-ach)~ tylko w takim wypadku to się szybko decydujcie, bo właściwie niecałe 3 tyg zostały do tego terminu xd
http://i1164.photobucket.com/albums/q564/hipozaurus/MFC%20images/4314d5d7-dc41-4070-9f8c-b3814bc5924b_zps0b87bbe2.jpg
更新 3ヶ月前 #23909095

desuminator
Very Important Boarder

desuminator

オンライン いいえ
レベル 14
登録日 8年前
レス数 20
居住地 Poland / ...

2ヶ月前
To może być peirwszy zlot, na którym się pokażę :D
  #24158410

Goge
Regular Boarder

Goge

オンライン いいえ
レベル 18
登録日 4年前
レス数 169
居住地 Poznań, P...

2ヶ月前
Czy w piątek planujemy już coś grupowo działać, że tak powiem, czy dopiero w sobotę 12-tego przyjeżdżać?
  #24174770

hipozaurus
is trying her best!
Very Important Boarder

hipozaurus

オンライン いいえ
レベル 26
登録日 6年前
レス数 1437
居住地 Warsaw, P...

2ヶ月前
@ Goge: w piątek tylko dziewczyny (a przynajmniej część) by przyjechały pewnie, także jak coś możesz wbijać dopiero w sobotę, i tak wcześniej niż o 10 się nie stawimy w centrum na spotkanie xd

@ desu: serdecznie zapraszamy ;p
http://i1164.photobucket.com/albums/q564/hipozaurus/MFC%20images/4314d5d7-dc41-4070-9f8c-b3814bc5924b_zps0b87bbe2.jpg
更新 2ヶ月前 #24192618

Yavimaya
(눈_눈)
Regular Boarder

Yavimaya

オンライン いいえ
レベル 24
登録日 7年前
レス数 2239
居住地 Łódź, Pol...

2ヶ月前
zrobmy wreszcie konkretna liste xD bede edytowac post jak sie ktos dopisze i bedzie pewien ze przyjedzie

1. hipo
2. cziken
3. yav
4. agon
5. skacze
6. goge
7. kuro
8. shippo
9.
更新 2ヶ月前 #24300371

CIN
Regular Boarder

CIN

オンライン いいえ
レベル 21
登録日 7年前
レス数 29
居住地 Poland, K...

2ヶ月前
a gdzie wy sie w ogole spotykacie bo jakos nie widze info, chyba ze mi umknelo
Japanese Anime Games- Games, Screenies and INFO
  #24345331

Goge
Regular Boarder

Goge

オンライン いいえ
レベル 18
登録日 4年前
レス数 169
居住地 Poznań, P...

2ヶ月前
Shippo do mnie pisała że w tym roku też chciałaby wpaść, ale może się 12-tego chwilę spóźnić, bo ma ślub koleżanki. To miejscowa, więc o nocleg etc martwić się nie trzeba

@Cin
Wawa, startujemy z patelni
更新 2ヶ月前 #24348344

desuminator
Very Important Boarder

desuminator

オンライン いいえ
レベル 14
登録日 8年前
レス数 20
居住地 Poland / ...

2ヶ月前
Goge (2ヶ月前) #24348344

@Cin
Wawa, startujemy z patelni


Patelnia to plac przed stacją Centrum?
更新 2ヶ月前 #24363041

hipozaurus
is trying her best!
Very Important Boarder

hipozaurus

オンライン いいえ
レベル 26
登録日 6年前
レス数 1437
居住地 Warsaw, P...

2ヶ月前
desuminator (2ヶ月前) #24363041Goge (2ヶ月前) #24348344@Cin
Wawa, startujemy z patelni


Patelnia to plac przed stacją Centrum?
yup. ale nie ma co liczyć, że połowa pojawi się przed 11 xd (choć będę dzielnie pracować, by zebrać nas na miejsce)
http://i1164.photobucket.com/albums/q564/hipozaurus/MFC%20images/4314d5d7-dc41-4070-9f8c-b3814bc5924b_zps0b87bbe2.jpg
  #24363068

上 ↑

議論に参加するためにクラブに参加しましょう。